Budować statki
Świadek w 1959 roku rozpoczął prace w Stoczni Gdańskiej, jako robotnik następnie jako budowniczy (konstruktor). Budował statki. Kontrolował i organizował prace około 1 tys. ludzi. Opisuje szczegóły dotyczące statków rejsowych. W połowie lat 60. przeniósł się do Stoczni w Gdyni, gdzie zajmował się budową chłodni, na potrzeby przemysłu stoczniowego. Świadek opisuje masakrę 1970 roku na Wybrzeżu, którą porównuje do „wojny miejskiej”. Świadek wspomina wodowanie „Daru Młodzieży”. Wodowaniu statku towarzyszyły tłumy gapiów. Potem świadek pracował w Stoczni Północnej w Gdyni, stoczni remontowej. Budowano tam również okręty desantowe oraz kutry (m.in. dla ZSSR). Przebywał na kontrakcie w ZSSR, wrócił do Polski w końcu lat 70. Kolejne miejsce pracy znalazł w firmie „Polmor”, zajmował się analizą wartości. Był jednym z organizatorów Inżynierskiej Spółdzielni Pracy.
Świadek w 1959 roku rozpoczął prace w Stoczni Gdańskiej, jako robotnik następnie jako budowniczy (konstruktor). Budował statki. Kontrolował i organizował prace około 1 tys. ludzi. Opisuje szczegóły dotyczące statków rejsowych. W połowie lat 60. przeniósł się do Stoczni w Gdyni, gdzie zajmował się budową chłodni, na potrzeby przemysłu stoczniowego. Świadek opisuje masakrę 1970 roku na Wybrzeżu, którą porównuje do „wojny miejskiej”. Świadek wspomina wodowanie „Daru Młodzieży”. Wodowaniu statku towarzyszyły tłumy gapiów. Potem świadek pracował w Stoczni Północnej w Gdyni, stoczni remontowej. Budowano tam również okręty desantowe oraz kutry (m.in. dla ZSSR). Przebywał na kontrakcie w ZSSR, wrócił do Polski w końcu lat 70. Kolejne miejsce pracy znalazł w firmie „Polmor”, zajmował się analizą wartości. Był jednym z organizatorów Inżynierskiej Spółdzielni Pracy.